3 lietas, kuras jūs nevarat atļauties atstāt novārtā e-komercijas SEO jomā

Pats par sevi SEO ir visgrūtākā no visām digitālā mārketinga stratēģijām. Meklētājprogrammu optimizācijai ir vairāki segmenti, sākot no tehniskā SEO, emuāru un saišu veidošanas. Bet galu galā visiem šiem kanāliem ir viens galvenais mērķis: pārveidot dabīgo datplūsmu pārdošanas apjomā. Tas nozīmē, ka, pārveidojot dabīgo datplūsmu pārdošanā, ir nepieciešams process ar vairākām darbībām, un, ja uzņēmējdarbības modelis ir e-komercijas modelis, šis pasākums ir divreiz grūtāks (SEO aģentūra Uprankd palīdzēs ar visa veida SEO pakalpojumiem).

1.E-komercijas atslēgvārdu izpēte

Veicot SEO e-komercijai, jums būs jādefinē galvenie atslēgas vārdi, ar kuriem optimizēsit savas tīmekļa lapas, kā arī jāievieš tehniskajos SEO centienos. Ja izdarīsit nepareizi, notiks viena no šīm divām lietām (vai abām):

  • Jūsu mērķauditorija būs atslēgvārdi, kurus ir pārāk grūti klasificēt
  • Labi novērtēsiet atslēgvārdus, kas nepārvērš pārdošanas apjomus

Abi šie rezultāti nav ideāli un neļaus jums piesaistīt dabīgo datplūsmu, kas, iespējams, pārvērtīsies naudā. Tāpēc atslēgvārdu izpēte ir tik būtiska un kāpēc jums vajadzētu koncentrēties uz atslēgvārdiem, kurus ir vieglāk sarindot, kuriem ir ievērots meklēšanas apjoms un kuri, iespējams, pārveidos datplūsmu. Pircēja nodoma iekļaušana jūsu atslēgvārdos palīdzēs uzlabot šīs datplūsmas kvalitāti.

2. Nosaukumi, atzīmes un lapas apraksti

Lapu nosaukumiem un H atzīmēm ir būtiska loma, palīdzot Google meklētājprogrammai pārmeklēt tīmekļa lapas, lai varētu saprast, kas ir saturs, kam tas paredzēts un kāda veida problēmas cenšas atrisināt.

Lapas aprakstiem nav tiešas nozīmes e-komercijas SEO, tomēr tam ir netieša loma. Kamēr apraksts precīzi raksturo to, kas atrodas lapā, ievērojot rakstzīmju ierobežojumus un sniedzot risinājumu konkrētai vajadzībai, kas, visticamāk, atspoguļo meklētāja vēlmes.

3. Produkta apraksta optimizācijai ir jābūt e-komercijas SEO

Ja jūs esat līdzīgs lielākajai daļai e-komercijas uzņēmumu, jums ir daudz produktu, un daudzi no tiem ir līdzīgi. Neatkarīgi no tā, vai jums ir darīšana ar krāsu, izmēru, funkcijām vai citiem vienskaitļa diferenciāliem priekšmetiem, jebkura stabila SEO e-komercijas stratēģijai atradīs veidu, kā padarīt katru pilnīgi atšķirīgu, kas runā ar mērķauditoriju. Noteikti ievērojiet šīs vadlīnijas:

  • Produktu aprakstos vajadzētu ierakstīt 150-200 vārdus
  • Izmantojiet mērķa atslēgvārdus pareizajā kontekstā un izmantojiet variācijas
  • Mēģiniet sarindot produktu lapas
  • Saite produkta aprakstā atgriezīsies pie primārā produkta / pīlāra lapas
  • Saistiet blogus ar šīm produkta apraksta lapām, izmantojot tekstu ar atslēgvārdu, kuram ir konteksta vērtība, tekstā izmantojot vienu produkta apraksta garo vārdu atslēgvārdus.
  • Izveidojiet bloga ierakstu kopu, kurā ir saites uz katru produkta aprakstu.
  • Noteikti demonstrējiet produktu kā risinājumu pircēja vajadzībām

Izpildiet šos padomus, un jūs redzēsiet kvalitatīvākas dabiskās datplūsmas pieplūdumu, kas palielina reklāmguvumu skaitu, un vienlaikus jūsu mājas lapas autoritāte un klasifikācija būs veselīgā augšupejā.